Monday, October 1, 2012

Assalamualaikum. wah da berapa lama aku tak update blog ni. dah dua sem. mak oiiii. lama tu. bukan apa, semenjak2 ni. aku la orang paling busy. pm la kata kan. hahahaaha. 
hari ni 1st october 2012, bermula final exam untuk sem ni. tapi aku paper start 3hb. sebelum aku sambung study. tetiba rasa macam nak berceloteh sikit. nak story morry kat blog aku yang senget ni. rindu ke nak berblogging ?? boleh tahan la :)

For this sem, aku dah semester ke 4. sekejap je masa berjalan kan. umur pon dah 20 tahun. masuk tahun depan dah 21, dah boleh kahwin. ehhh ! tetiba . gatal sangat ke ?? kuikuikui

Perjalanan hidup untuk tahun ni, banyak jugak rintangan nya. banyak suka duka, sedih medih, dugaan dan cabaran. macam banyak sangat la aku ni. Lebih kepada hidup di alam universiti. Biasa la hidup di zaman remaja ni, banyak  kesilapan yang di lakukan. semua tu lah yang akan di jadikan pengajaran satu hari nanti.  



ini lah diriku 



superduper :)



last one



Sudah kehabisan idea, aku ni memang tak geti nak tulis banyak2 :)








No comments:

Post a Comment